Ett test :p

Frågeformulär...


SENASTE PERSON SOM

du pratade med:
Lena,min s k fostermor xD o folk på msn :p
du gick på bio med: Familjen,idag va det,hade familjedag :p
du gick på stan med: Brorsan nog..Eller nån polare
du kramade: måste vart morsan
du pussade: nån kompis,på kinden asså
du kysste: För privat ,vågar inte skriva sånt här :p
du hade sex med: för privat där med..
som såg dig gråta: Länge sen jag grät,kommer inte ihåg..
skällde på dig: Farsan(haha knappast ovanligt)
skickade ett e-mail till dig: Haha,mejlar aldrig. Säkert nån reklam..Eller morsan :p

HAR DU NÅGONSIN

sagt "jag älskar dig" och menat det:
Ja,några gånger
bråkat med ditt husdjur: jappnär hon inte vill bli uppfostrad haha
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Inte vad jag kommer ihåg

STUFF

är du ensam nu: ah.. Rätt skönt :p
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Just nu High School Musical xD :s
 vill du gifta dig: vet inte...
vill du ha barn: japp

EXTRA STUFF

tar du droger: Nej(om man inte räknar rökning som det)
vad är du mest rädd för: Att bli en svag människa som inte vågar stå upp för mej själv.
vilka kläder sover du i: Helst mjukisbrallor o t-shirt
vart vill du gifta dig: På värsta paradisön på en strand i så fall
vem hatar du verkligen: Haha,Helena..Fortfarande :p
varit kär: Ja,men det va ett tag sen
kör du bil: Nej,ingen vill betala mitt körkort hah
har du ett jobb:Ah,hundvakt ibland :)
gillar du att ha folk omkring dig: Ja
är du ett hälsofreak: Tyvärr nej :p
har du någon tatuering: Nej,men vill ha ängelvings -tatuering på ryggen :D

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU

gråtit: Nej..
köpt någonting: Japp,Godis :D
varit sjuk: Mmh e förkyld :/
sjungit: Ja,för mej själv haha
sagt "jag älskar dig": Ja,för några timmar sen
velat säga till några att du älskar dem: Nej
träffat någon ny:  Hmm kanske,can't remember :p
saknat någon: Ja,vovven <3 (träffa henne för några timmar sen men ändå)
kramat någon: Japp,ett antal
kysst någon: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0