Hellu!

Hejhej,nu är det Tisdag. Helgen va rätt lugn,slappade mest och kollade film.
Gick hem från skolan igår,för när jag och Natta skulle palla äpplen ramlade jag xD
Ska flytta hem idag. Känns väl okej. Igårkväll var jag och lena på en asiatisk restaurang,kommer inte ihåg riktigt vad den hette. Men något wierd va det iaf xD det va god mat men stark,åt slick chicken. Till efterrätt beställde jag pannkaka och glass,tänkte att det lät mest normalt. När jag väl fick den så såg pannkakan ut som ett stort grönt blad som man knutit och lagt mat i. Men den va god,glassen med! Har typ bara slappat idag. På lördag ska jag i alla fall jobba på Gymnasiemässan :D Får gratis Spånga gymnasium -shirt :p Niice
!
Kollade runt på olika kläd-hemsidor,hittade värsta fina linnet! Tydligen kostar det bara 49,50:- på H&M dessutom,det är specialpris :D (Kostar 149 :- egentligen).Ska nog köpa det. För när jag såg själva linnet utan att jag såg priset ville jag ha det redan då ;) Får se vilken färg det blir i så fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0