Hjärnspöken och rött som blod

Sitter här och grinar. Varför måste allt kännas så svårt ibland? Vad har mitt liv emot mej,varför jobbar mitt eget liv emot mej hela tiden? Varför känns det som att alla lämnar mej? Jag orkar fan inte mer just nu. Jag måste bli kvitt mina hjärnspöken. Känner verkligen sorg i hjärtat. Och dessutom är jag så förbannat trött på min klädstil!!! Har blivit så feg när det gäller kläder,vågade så mycket mer förut! Jag måste fan vara universums tråkigaste människa.Om jag får säga (och det får jag ju säga,eftersom det är MIN blogg)exact vilken stil jag skulle vilja ha,så är det Bohemisk/goth. Hehe men mest bohemisk,men med "gothiga"detaljer,typ Dr.Martens-kängor,Ibland helsvart och dramatiskt och iblan blodröda läppar,vit hy och svarta ögon. Ska "ändra" mitt utseeende lite,nej inte plastikoperationer haha.
Utan jag ska färga håret o klippa det! Letade efter bra bilder men hittade inte så många.. Ska i alla fall färga underhåret mörkbrunt och överhåret ljusblont. Och klippa upp det o klippa mer snedlugg. Har funderat lite på exstencions (hur det nu stavas) också,men ser kanske lite trashigt ut?!
Sen ska jag pierca näsan också.
Christina Aquilera får vara min stilförebild för både håret och piercingen men sen ska jag inte ha riktigt så stora kontraster i håret.

Ska dra  nu,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0