Lördagskväll

Hejhej,nu är det helg,fett skönt!!!
Igår va jag i skolan såklart,hade samhällskunskapsprov.Det gick nog helt okej. Efter skolan gick jag med Sara E i vällingby en stund. Skulle kanske gått på bio med Natta på kvällen men eftersom min mobil är sönder så fick jag inte tag i henne,hade inga pengar anyway. Så kollade Idol ist,Lars åkte ut. Rätt skönt faktiskt :p Idag har jag pluggat matte,kollat Hemsökta hus på tv,packat (jag ska flytta hem igen på tisdag),och kollat på Mtv. Lenas systerson Fredrik kom förbi här en stund och käka,han är rolig. Jag känner mej rastrlös,vill att något ska hända,typ vad som helst. Är fett trött på allt och alla. Blir väl TV idag igen,fast egentligen har jag fan lust att festa asså... Allt verkar fett segt asså... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0