Skriver inte så ofta längre...

Skrev senast i söndags...
Kommer knappt ihåg vad jag gjort de senaste dagarna..Men va på skolfest igår i alla fall,gjorde mej iordning hos Mathilda R. Gillade inte henne supermycket förut,men nu tycker jag om henne. Hon hade värsta trevliga familjen och en skitsöt parsson jack russell terrier btw :D Sessan heter hon. Hon va jättesocial o satt i mitt knä.Festen va på White room på Stureplan,mycket snoffsigt haha. Vi hängde med Lollo o dom i vår klass,hon ser ut som en modell tycker jag. Jag är inte sur på Sara E längre,orkar liksom inte bry mej längre. Sen drog vi ett gäng tjejer ner på undervåningen till dansgolvet. Ganska kul men lite folk i början. Sen vid typ elva drog Sara E,Lollo,Michi m.fl. Vid typ kvart över elva va det mkt folk på dansgolvet. Det va sjukt trångt men kul såklart. "Dansade" med två killar,inte samtidigt asså :p Strulade med en av dem (ojojoj,lite privata detaljer här. Har inte skrivit om sånt förut men nu gjorde jag det,hångel e ju inte en så big deal,tkr jag iaf),den snyggaste haha. Skulle va kul att kolla på dom i skolkatalogen,kommer inte riktigt ihåg hur dom ser ut :p Innan jag dansade med nån av dom så dansade en neger med tandställning med Emmie,han ville typ att jag skulle va med. Urk,nej tack. Sen hämtades Mathilda R vid typ 20 över tolv,då drog jag också hem. Blev skjutsad till S:t Eriksplan.
Idag har jag kollat datan,kollat TV,pluggat... Har studiedag idag. Shit och har inte ens vart ute en enda gång :s Måste nog ta en liten prommenad nu,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0