29 oktober

Tja har inte skrivit på ett tag,men kan skriva lite om vad som hänt de senaste dagarna;

Lördag: Va sjuk ,kollade film och så.

Söndag: Fyllde 17 år! :D Fick massa fina saker,orkar inte skriva allt här,men iaf smycken,lösnaglar,the sims 2 xD,pengar m .m .På dagen va jag hemma hos familjen,min (halv)syster,hennes man och deras barn va där. Vi åt tårta och så,rätt mysigt :) På kvällen käkade Angelica middag hos mej (hos lena asså).

Måndag: Va på fotbollsmatch med Natta,Aik vann mot Örebro med 2-1 :) När Aik gjort sitt första mål börja Några killar knuffa på varann,så någon ramla på oss så att  vi ramla ner fyra rader :p fett pinsamt :s Det gjorde ont också,gjorde illa mej på knät. Så det kom typ blod utanpå jeansen :p Innan matchen käkade vi btw,prova chailatte för första gången. Gott men lite väl sött kanske :p

Tisdag: Köpte mat på grillen med Angelica,vi käkade hemma hos mej. Sen på kvällen åkte vi hem till henne,skulle sova där. Sen åkte vi tbx till Blackan,mötte upp några och satt i parken o kröka. Blev inte full direkt för vi hade inte så mkt,men några va väl lite berusade :p Sen drog vi hem runt halv tolv.

Idag har jag vart på hunddaguis ett tag,men drog hem sen för att jag var förkyld. Ska käka hemma hos mina föräldrar sen ikväll.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0