Ännu en seg dag

Vi börjar dagen med två timmars kretslopp,underbart!!! Känner för slänga ut vår lärare Mats genom fönstret ;p nästan iaf ^^
Vi har lab inlämning imorgon men har inte gjort den :p efter skolan gick jag förbi Gina Tricot o köpte fina trosor  i hanky panky-stil :)

Jag är hungrig nu ska nog käka en billy-pizza. Har käkat på restaurang tre dagar med Nathalie för att skollunchen är äcklig :s Men har inte råd egentligen... På restaurang Spången som vi var på idag var det mest massa byggarbetare..Smått läskigt ;/ åh lyssna på den här låten den är så himla bra jag går gåshud på armarna av den!. http://www.youtube.com/watch?v=i5SUSmedMm8

Nu ska jag käka,tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0