En viktig sak att berätta

sitter fortfarande framför dataskärmen på msn :P men orkar nog inte åka..allt är så segt.
Ska kolla om det är ngt kul idag på tv...annars kan man ju kolla gamla the hills avsnitt på mtv.se :p
Gud vad ointressant det här inlägget blev.jag deppar haha :p måste nog ta en cigg.men har ju precis börjat blogga det är skönt att skriva av sej bara...Det kommer gäster hit ikväll btw.
Jag kom på en viktig sak att berätta.
Eftersom jag haft det så jävla jobbigt hemma bor jag i jourhem nu,typ fosterfamilj eller vad man ska säga men det låter så fult :p.. Men iaf jag bor hos en som heter lena..Det funkar bra.Hursomhelst är det en av hennes kompisar som ska äta middag  här idag.Hennes barn följer också med.
Kan bli trevligt!
Om ngn jag känner skulle hitta min blogg så kmr jag det bli lite dumt eftersom jag skriver namn på alla jag känner,träffar osv.Men det får jag ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0