Hatar prov!!!!

Bläää jag hade prov i matte idag gick åt helvete om jag känner mej själv rätt ;/ vilket jag nog tyvärr gör..
Kollade inte ens vad det var för mat i skolan utan jag o natta gick direkt till pizzerian :p
Sen va jag hundvakt idag,det gick bra...Va förbi hunddagis en sväng först,hämta springerspanielvalpen Sam där.Kul att träffa alla förutom Isabell, bläää :s Jag är avis på henne vet fan inte vrf  fast jo lite vet ja allt :p
Sen gick jag runt halv fyra o åkte hem till sams lägenhet eller vad man nu ska säga :p Hans familj är så himla mysig, sitter alltid sitta o prata med hans matte o lillmatte ganska länge :)
Sen åkte jag hem runt  7-tiden men det visade sig att ja glömt både nycklar och mobil hemma,så jag fick sätta mej ute o vänta på Lena. Fanns ju andra alternativ också men ja orkade inte :p Mötte btw en gammal klasskompis idag,han heter daniel,det va trevligt :) vi snacka typ om rökning xD Aja hur som helst så kom Lena efter typ 3 kvart,vid den tiden va alla mina cigg slut ;s Vi åkte till Donken o köpte mat hihi ^^
Sen kolla jag tv en stund o träna på "svamp"provet som jag kallar det xD
Ska sova nu,puss alla mina läsare (hahhaha vem försöker du lura? xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0