onsdag

Tänk att jag är 17 snart,då är det bara ett år kvar tills jag är 18,i'm so excited!
Va en helt okej skoldag,pallade dock inte gå på alla lektioner... :p
Skoldagen började med att Steffan inte fick igång sitt älskade Fronter(ja,jag är övertygad att han typ älskar Fronter mer än allt på jorden xD) Så vi fick sluta då xP Vid halv tio-tiden va jag o natta vrålhungriga,så vi drog till sumpan o käkade på (japp,struntade i samhällskunskapen...)Tkr det inte direkt va supergott,men det funkade väl :p killen i kassan såg muppig ut,appropå ingenting.Back in school va det idrottsföreläsning,och jag o Natta satt typ o garvade åt allt möjligt. till slut fick en i vår klass damp,hon ba -Är det så jävla svårt att va tysta eller??! Alexandra heter hon. Jag tror hon hade pms elr så...elr så ville hon bara smöra för läraren (som för övrigt brukar sätta sej i papperskorgen när hon blir sur)som vanligt host... Orkar inte berätta om hela skoldan men alla va typ som vanligt,Evve o Matilda va ansträngt trevliga,Christian va på Ida(som stör sej på honom som fan!!!) och Daniella va lika konstig som vanligt. Hon påminner ganska mkt om Luna Lovegood,fast ännu konstigare.Varje gång hon ens öppnar munnen råkar jag o Natha garva...taskigt.Men hon är ju bara för rolig,hon brukar gå runt o garva för sej själv och andra normala grejer (ja,hon är övernormal,verkligen). Ska surfa runt o kolla snygga kläder nu,ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0