Sitter hemma och tycker synd om mej själv ._.

Hej jag är sjuk idag och det luktar kräk på mina händer bläää
Så tänkte sätta in lite snygga bilder på olika kändisar och kanske även kläder!





                                          
Gud är det bara jag som tycker att Salma Hayek är en sjukt vacker kvinna?
Folk från Latin amerika brukar se väldigt bra ut och hon är dessutom en skitbra
skådespelerska. Dessutom vågar hon gå emot smalhetsen i Hollywood!

Shit Jared Leto är så jävla snygg asså hans mörka hår i kombimation med sina blåa ögon är så himla snyggt!
Han passar dessutom såå mkt bättre i rockerstilen!


Jennifer Lopez har så himla snygg stil och är väldigt vacker,man skulle liksom
inte banga att se ut som henne när man är 40!


Gud jag har en crush på Jake Gyllenhaal han är så jävla snygg!!!
Jag gillar som det kanske märks kombinationen mörkt hår och blå ögon (L)

Gud jag sätter ju bara  in bilder på killar med mörkt hår och
blåa ögon och latinamerikanska tjejer.
Men det är äl så att killar med det utseendet faller mej
mest i smaken och latinamerikanska tjejer ser så sjukt bra ut jag
vill bli latinamerikansk i mitt nästa liv hihi
Här är iaf Penelope Cruz och den där klänningen hon hade på Oscarsgalan va sååå snygg!



Han är så sjukt snygg i alla filmer,Clive Owen!

Men ska dra nu puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0